هتل های 3 ستاره استانبول ترکیه
نوشته شده توسط : dellaram

تور ترکیه هتل ایبیس استانبول

هتل 3 ستاره ایبیساستانبول در یک موقعیت جغرافیایی خوب و فوق العاده قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق هایی با امکانات خوب و مناسب است و همچنین اتاق هایی مخصوص معلولین را نیز دارا می باشد. از امکانات هتل ایبیساستانبول می توان به استخر روباز , پارکینگ رایگان , رستوران و... اشاره کرد. رستوران این هتل دارای خوراک های لذیذ و خوش مزه ای است که مسافران تورترکیهپس از یک گردش خوب و طولانی می توانند با خوردن خوراک های این رستوران خستگی خود را برطرف کنند. علاوه بر این پذیرش هتل ایبیساستانبول به صورت 24 ساعته آماده پذیرش مسافران تورترکیهمی باشد.

تور ترکیه رستوران هتل ایبیس استانبول

 

 


هتل 3 ستاره فوآر استانبول

تور ترکیه هتل فوآر استانبول

هتل 3 ستاره فوآراستانبول در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول یعنی منطقه آکسارای قرار گرفته است. این هتل تا فرودگاه 15 کیلومتر فاصله دارد. از امکانات هتل فوآراستانبول می توان به رستوران , بار , پارکینگ , صرافی و... اشاره کرد. علاوه بر این اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه مناسب , مینی بار , ماهواره , تلویزیون ال سی دی , یخچال , روم سرویس بیست و چهار ساعته و... نیز می باشد. مسافران تورترکیهمی توانند با اقامت در این هتل که قیمتی مناسبی هم دارد , سفر خوبی را تجربه کنند.

 

 

 

تور ترکیه هتل اربیل استانبول
هتل 3 ستاره اربیلاستانبول یکی از هتل های 3 ستاره خوب و نوساز استانبول است که بسیار شیک و مدرن طراحی و ساخته شده است. این هتل بسیار شبیه به هتل های 5 ستاره و هتل های بین المللی است و همین امر باعث منحصر به فرد شدن آن در میان هتل های 3 ستارهاستانبول شده است. هتل اربیلاستانبول دارای امکانات هوشمند و امکانات رفاهی خوبی می باشد. از امکانات این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , اینترنت وایرلس در تمام اتاق ها , منوی غذای باز با انواع نوشیدنی های لذیذ و خوش مزه که به صورت بوفه سرو می شود و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه 94 می توانند با اقامت خود در این هتل با قیمتی مناسب سفر خوب و بی نظیری را تجربه کنند و از امکانات رفاهی و فوق العاده این هتل 3 ستاره بهرمند شوند.

تور ترکیه هتل اربیل استانبول

 

مطالب مرتبط:تور ترکیه لحظه آخری





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه , بهترین هتل های ترکیه , هتل های خوب ترکیه , هتل های درجه یک ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: